کنج شهر لابه لای آدمکها پنجره خیالم را به این پاییز جان گرفته گشوده ام...اینک پاییز همینجاست...تا نزدیک آغوش کشیدنت...عاشقانه و زیبا کنار لحظه هایمان جاریست...هوا را پر کرده است از دوستت دارم ها...به همین زودی هاست باران سهم شهر دلم من شود...من عاشق بارانم...و خدا چه بخشنده باران را بر ما می بخشد...من و جان دل چه مشتاقانه منتظر بارانیم...
ما را در سایت رد پای باران... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151