انتظار باران...

خرید بک لینک

کنج شهر لابه لای آدمکها پنجره خیالم را به این پاییز جان گرفته گشوده ام...اینک پاییز همینجاست...تا نزدیک آغوش کشیدنت...عاشقانه و زیبا کنار لحظه هایمان جاریست...هوا را پر کرده است از دوستت دارم ها...به همین زودی هاست باران سهم شهر دلم من شود...من عاشق بارانم...و خدا چه بخشنده باران را بر ما می بخشد...من و جان دل چه مشتاقانه منتظر بارانیم...

+ نوشته شده در چهارشنبه دهم آذر ۱۳۹۵ساعت 14:40 توسط خاک باران خورده |
رد پای باران......

ما را در سایت رد پای باران... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 11:31

صفحه بندی