پاییز هم قشنگیای خودش را دارد...و پر حادثه برای من...آمدم... شکستم...مردم و باز جوری دگر متولد شدم...از آمدنم گفته ام از شکستن و مردنم هم جایی برای گفتن نیست ...دگر همه چیز برایم محترم است حتی دردهایم و هر چه در پاییز من سهمی دارد...دل کندم از خودم و دلخوشم به جور دگرم و آخرین ماه پاییز که هماره به آن دلخوشم...
رد پای باران......ما را در سایت رد پای باران... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97