رهایم...

خرید بک لینک

کم می آورم بابت سپاس از نگاه مهربانی که این روزها سایه انداخته است بر تمام هستی ام...هوای این روزها بوسیدن دستاتو کم داره...وقتی دستامو تو دستات گرفتی و شعر هستی بر زبانم جاری ساختی...

رهایم مثل نسیمی که جولان می دهد در کوه و دشت و صحرا...این ره را در کنار باران می نوردم...رهنوردی شاد و پر امیدم...

سپاس...

+ نوشته شده در شنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۹۵ساعت 22:32 توسط خاک باران خورده |
رد پای باران......

ما را در سایت رد پای باران... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 11:31

صفحه بندی