رد پای باران...

متن مرتبط با «کیک تولد پاییزی» در سایت رد پای باران... نوشته شده است

تولد پاییزی...

  • نیلوبلاگ

    پاییز گویی پر از خیال است...فصلی است سر تا سر رنگ...آغاز زندگی...پاییز است و باران پاییزی...در دلش مهر دارد و دوست داشتن...فصل قرار برگ های زرد در کوچه و خیابان ها...من زاده این فصلم...قرار است باران هم از یکی از کوچه های این فصل آمدن کند...پاییز آمد، دیر نیست تا آمدنت نازنین باران پاییزی... "پاییز من مهر ماهی را عاشق می کند،باران من را عاشق تر حال ببین باران پاییزی با من مهر ماهی چه می کند..."...

    ادامه مطلب