
امروز آغاز پاییز دیگر در سالشمار روزگار من بود و فقط دو قدم مانده تا چهل سالگی...دیر زمانی دوستی به من گفت پاییز زیباترین فصل خداست و اما برای من بهار شگفتانه تر بود...تا که بزرگتر شدم نه د...
ادامه مطلب
فقط چند قدم مانده تا پاییز ما را به باران مهمان کند...این جان دلتنگ را پنجره ای است فاصله تا باران... خدا ما را دوست دارد... و مرا که هنوز بهانه می خواهم تا به دلتنگی بروم به مجال خود بودن... باران خدا زیباست...باران نعمت الهی است و رحمت است...نازنینی است که دوستش دارم... باران،صدای نفسش آرامش و خنده اش کشنده غم است...آغوش ما دلتنگ باران است... xa0 ...
ادامه مطلب